Joieria creativa amb nom propi

Estàndard

Els que em coneixeu ja sabeu que la joieria em torna boja, m’encanten tots els estils, i sempre que puc m’agrada donar-me algun capritxet (o que me’l donin🙂 ), en especial si trobo alguna peça original i feta a mà.

Avui us vull ensenyar dos artistes del handmade que m’encanten. Dos estils diferents amb un mateix denominador comú:

Joieria Creativa & Innovació Fet a Mà

ELENA RELUCIO

Bloggera des de 2007 va començar venent les seves creacions a les amigues, i del seu èxit va néixer el seu bloc on exposa les seves creacions.

Joies i complements súper originals i amb materials tan diversos com la pell, el feltre, les flors, les teles de colors…

Collar madera

Tocado palma

Anell flor

Xapes

No disposa de botiga pròpia online, però podeu contactar directament amb ella per qualsevol comanda.

No us encanta? i del tocado que me’n dieu?

CLAUDIA LLOP

Aquesta joiera i gemmòloga em té el cor robat des de que la vaig descobrir. Dissenys originals, delicats i amb una elegància inherent.

Aquesta és la meva selecció:

esclava

conjunt

20130419-145547.jpg

Té botiga a Artesanio i si voleu veure les seves creacions en directe només cal atansar-vos a Diseniam, al carrer Major, 30 de Tàrrega.

I per estar al dia de totes les novetats la podeu seguir per Instagram:.

20130419-191904.jpg

Genial, no?

One response »

Deixa un comentari

