Fes els teus #insta Posagots

Estàndard

Últimament estic enganxada a l’última xarxa social de moda, Instagram.

APUNTAR, DISPARAR i COMPARTIR! un autèntic vici🙂

M’encanta transformar moments quotidians en autèntiques obres d’art, efecte walden, lo-fi, earylbird, es qüestió de provar el que t’agrada més i en un simple click pujar-la al teu perfil.

Doncs mirant les fotos taaan fantàstiques que he fet durant aquest any vaig començar a pensar quina utilitat els hi podia donar i em vaig topar amb aquesta web on pots convertir les teves fotos d’instagram en posagots, i clar, vaig pensar, això m’ho faig jo!

I dit i fet, aquí teniu un mini tutorial per fer els vostres propis #INSTA POSAGOTS!

Autèntics, únics i fets a mà!

I recordeu:

Cal tocar de peus a terra! Jajaja podeu veure més consells de la padrina aquí.

♥Per cert, molts de vosaltres em pregunteu com edito les fotografies i faig els muntatges, doncs bé, normalment treballo amb photoshop, però últimament els hi estic traient molt partit a les app del iphone! És súper còmode, útil i ràpid.

Per exemple, l’entrada d’avui, ha estat editada completament amb aplicacions pel mòbil, pels collages, Mosaiq Lite i Pic Collage, els textos amb Phonto, i els efectes amb Instagram.

Us ha agradat l’entrada d’avui? També esteu enganxats a instagram?

Coneixíeu alguna d’aquestes aplicacions?

3 responses »

Deixa un comentari

