Aniversari i sorteig polseres Soft Rock

Estàndard

So Chic està de celebració!

Fa poc més d’un any varem començar aquesta petita aventura amb ànim de recopilar idees, manualitats, receptes, novetats, en fi, tot allò que ens inspira el dia a dia, i avui, un any i un dia després podem dir que ha estat tot un èxit i un plaer compartir amb tots vosaltres aquestes 41 entrades publicades!

Qui sap on arribarem (esperem que lluny, mooolt lluny!), de moment aquí estem, amb la mateixa il·lusió del primer dia i amb les mateixes ganes de seguir compartint So Chic amb tots vosaltres.

I per celebrar que cada dia tenim més seguidors i perquè som així de simpàtics i agraïts , volem tenir un petit detall amb tots vosaltres i SORTEJAR un conjunt de tres POLSERES de la meva col·lecció Soft Rock😉 !

FÀCIL I SENZILL!!

Per participar ens teniu que deixar un comentari amb el vostre nom en aquesta entrada explicant-nos quina secció us agrada més, i si voleu, i només si us agrada el que veieu (no és obligatori), fer-vos seguidors del blog.

Teniu des d’avui fins el dilluns 24 per apuntar-vos! El guanyador es publicarà el dimarts 25.

Bases del sorteig:

-Els números pel sorteig s’adjudicaran per ordre de comentaris

-El sorteig s’efectuarà a través de random.org

-En el supòsit que no puguem contactar amb el guanyador, es repetirà el sorteig

-Despeses d’enviament incloses

♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥

…i res més! només animar-vos a que participeu i sobretot donar moltes gràcies a tots aquelles incondicionals que ens llegiu i gràcies a aquells que ho feu per primer cop!
Desitjo que us agradi!😉

Entrada editada 24 setembre:

Aquí teniu la llista provisional DEFINITIVA de participants del Sorteig de tres polseres exclusives de la col·lecció Soft Rock:

1 Ainhoa

2 Cósima de “Las cosas de Cósima

3 Marta

4 Susana

5 Elisabet

6 Maite

7 Lidia

8 Araceli, de “El racó de l’Araceli

9 Elvira, de “Mi rincón de costura

10 Ares

11 Núria

12 Maria

I recordeu, fins avui a les 00:00 encara us podeu apuntar!!

FINALITZAT

Demà AVUI sabrem qui és el guanyador!! Moltes gràcies a tots per participar!!

20120925-134037.jpg

12 responses »

  1. Eiiiiiii sorteig de pulseres supermones a la vista! No hi puc faltar!
    Quant a les meves seccions preferides en tinc 3: chic&cheap amb idees molt boniques i senzilles, food&drinks on els dolços són la meva debilitat i, inspirations perquè el “reportatge” d’Eivissa em toca d’aprop ; )
    Abraçades i petons!
    Ainhoa

  2. Jo tampoc fallaré a aquesta cita…són moníssimes aquestes
    Sóc molt fan de la secció DIY, tot i que haig d’admetre que la que més utilitzo actualment és la de “Yes, I do”, i…tinc pendent seguir alguna recepta de les que hi ha a “Food&Drinks”, ja que són super originals les idees que donen.
    Tot i que és molt complicada la decisió, si m’hagués de decantar per aquestes tres preferides, l’escollida potser seria la de cuina.
    Per molts anys d’èxit en aquest bloc. Una fidel seguidora,
    Marta

  3. En primer lloc moltes felicitats per aquest blog! cada setmana una bona dosis de idees innovadores i creatives em dona energia per començar el dia més inspiradora i positiva!
    No podia faltar al sorteig, així que vull aquestes pulseres!!!!! la meva secció predilecta és la de Food & Drinks, i més després de provar el deliciós Brownie, aprovat amb majúscules!
    Per a que poguem gaudir de molts anys més amb el teu blog!

  4. No ens ho podem perdre!!!! Com sempre, amb idees genials!!! Felicitats per aquest primer any del blog, m’encanta rebre els posts cada setmana i veure que ens has preparat i amb que ens sorprendràs. I segur que ho podrem fer durant molts anys més!!! No sabia quin espai triar, inspirations, what’s new, food&drinks….. Pot ser per aquest ordre.
    Així que felicitats i endavant!!!!!

  5. M’encantes totes i cada una de les receptes!!!! Si pogues m’enjar-m’ho!!!! Enhorabona Helena pel blog!!!!!

  6. M’encanten aquestes pulseres aveure si tinc sort i em toquen! El q mes m’agrda del blog son les receptes d cuina sobretot la última el Brownie!

  7. Cada vegada ens sorprens mes .Tot el que pengas al blog es genial peró com ja saps la meva devilitat es la cuina.Aquest pastis de chocolate i anous el penso provar aviat.
    Moltísimes felicitats.Araceli.

  8. Enhorabona!!!! Ets un pou de sorpreses, imaginació i bon gust sense fi. Tu sola resultes inspiradora, així que llarga vida al teu blog!!!!

  9. Enhorabona i que en compleixis molts i molts més!!!!! El que més m’agrada són aquestes súper receptes de cuina, amb tota classe d’aliments combinats amb un gust exquisit!!!! Fan tant bona pinta!!!!!!! I una menció especial per tot el tema relacionat amb l’organització de bodes, és una guia inspiradora per una parella que inicia el compte enrera cap al gran dia!!!!! Petonets!!!!

Deixa un comentari

