Elegant de cap a peus: DIY Tocados!

Estàndard

No us encanten aquests dies en que el dia s’allarga i el sol comença a escaldar cada dia una mica mes? Mmm! Això ja olora a primavera!!

No sé vosaltres, però jo tinc unes ganes boges de canviar de roba, de colors i de presumir una mica més si es pot!😉

Avui, per les presumides com jo, per les que tingueu algun acte o celebració o simplement ‘porque yo lo valgo’ , un DIY súper fàcil i d’allò més chic: tocados per al cabell!

Els que us ensenyo avui són molt senzills de fer i amb materials súper econòmics  i fàcils de trobar.

El meu consell: aneu a una merceria, mireu, remeneu i proveu! Amb una mica d’imaginació i mà dreta us quedaran genials.

 

Aquest és el vaig fer per la boda d’uns amics que es van casar a l’octubre a Lleida, a la Llotja, el Palau de Congressos. Les vistes són de la terrassa Da-Moon, des d’on podràs gaudir d’una vista preciosa de la ciutat.  Super recomanadíssim per fer una copitxuela a l’estiu!

I aquest li vaig fer a una amiga que anava a una boda a Cullera. Com que anava tota negra i únicament portava un clutch amb tons vermells, ens vam decantar per fer-lo negre jugant amb els teixits, donant-li un subtil toc de vermell.

Que us semblen? Us atreviu a  fer un mini tocado exclusiu i handmade?

Sinó sempre podeu confiar amb mi i en el meu bon fer🙂 i us en prepararé un totalment personalitzat!

Bon cap de setmana!

4 responses »

Deixa un comentari

