Sí, vull: On ho celebrem?

Estàndard

El títol del post d’avui ja és prou evocador, però per si encara queda algun despistat, avui inaugurem una sèrie de posts que aniran dedicats a aquest gran dia: el teu casament!

I direu, lo teu no són les manualitats, la cuina, la fotografia? Doncs sí, però a dia d’avui la meva gran inspiration és la meva pròxima boda ♥! A falta de quatre mesos, sóc monotema total des que m’alço fins que me’n vaig a dormir (ho reconec😉 ).

Així que, com que últimament només faig que descobrir uns blogs bodorrils genials i infinitat d’idees per fer una celebració diferent, teva i handmade, seria una llàstima que no compartís aquests descobriments amb tots vosaltres, per això m’he decidit a publicar una sèrie de posts dedicats a aquest gran dia.

Tranquils! Intentaré no caure en el nyonyerisme i donar idees originals i divertides per activar la vostra imaginació!

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Enhorabona, heu decidit donar un pas més i casar-vos. Amb aquest “sí vull”comença el compte enrere…

El primer de tot serà decidir quin TIPUS DE CERIMÒNIA voleu fer, l’ESTIL, la TEMÀTICA, i el color que voleu que predomini… aquesta decisió és la més important i la que marcarà la resta de decisions, però tranquils, sigueu vosaltres mateixos i busqueu reflectir LA VOSTRA PERSONALITAT, la resta serà bufar i fer ampolles!

Per ajudar-vos una mica en la vostra decisió us deixo aquestes idees, que espero us serveixin d’inspiració…

CLÀSSICA:

Vist aquí

MODERNISTA:

Vist aquí

NATURISTA:

Viist aquí

CAMPESTRE:

 

Vist aquí i aquí

PLATJA:

Vist aquí

LLOC EMBLEMÀTIC: 

Qui no ha somiat ser la Carrie Bradshow  i casar-se a la Biblioteca Pública de NY?😉 Més informació aquí.

NADALENCA:

Vist aquí i aquí 


Aquest post va dedicat especialment a una parella encantadora i súper enamorada que ha decidit donar el pas i donar-nos l’alegria i sorpresa de casar-se aquest any. Enhorabona, que sigueu molt feliços!

Vosaltres ja sabeu qui sou  😉 !

5 responses »

  1. Desprès de llegir-te,em vaig fer la il.lusió de que alguna amiga comuna em donaria una alegria,però….no ha estat així.De moment….;)

  2. Retroenllaç: Sí, vull: toca organitzar! « so chic handmade

Deixa un comentari

