Croquetes als 3 sabors

Estàndard

Quasi sense adonar-nos i ja ha passat un altre mes!! i com no podia ser d’una altra manera, la recepta del 15 ja està aquí!!

Aquest mes estava una mica complicat: croquetes!!  La veritat es que no sóc molt fan de les croquetes i per suposat no n’havia provat mai a fer-ne, però estic súper contenta amb el resultat!

No cal dir que la meva recerca croquetàira ha donat molt bons fruits, i que de ben segur  no serà l’última vegada que en faci. De moment us deixo la meva recepta:

·Croquetes amb botifarra negra, poma caramel·litzada i pinyons·

Mmm! Contrast de sabors, cruixents per fora i tendretes per dins. Que més es pot demanar?

I vosaltres, us atreviu amb les croquetes?

Bon dilluns!

Una resposta »

    • Moltes gràcies! És tot un honor venint d’uns blocaires tan professionals com vosaltres! M’agrada molt la selecció de receptes i la presentació tan acurada dels plats. A partir d’ara teniu una nova seguidora!

  1. Aquesta recepta s’haura de provar, jo que sóc fan de les croquetes…aquestes m’han ben sorprès, falta portar-ho a la pràctica. Molt bé Helena!

Deixa un comentari