Fundes pel Kindle

Estàndard

Segurament molts de vosaltres ja el coneixeu o inclús el teniu, però avui m’agradaria compartir un dels regals que m’han fet aquestes festes, el meu súper Kindle!! Es nota que m’he portat bé, no?

Tens més de 900.000 ebokks per descarregar, no fa mal als ulls, és petit i no pesa res!!

Si voleu veure les característiques o comprar-lo ho podeu fer a través de Amazon.

Per cert, em consta que els reis mags van fer la comanda normal i els hi va arribar en un parell de dies!

Estic tan entusiasmada que me l’emportaria a tot arreu, però em fa por que es ratlli o pitjor, que se’m caigui al terra sense protecció :-( !  Així que m’he decidit a fer una funda handmade, i buscant i buscant he trobat un munt d’idees:

  1. utilitza la mateixa capsa del kindle: porcuatrocuartos
  2. tens un llibre vell? cometogetherkids
  3. fes servir una moleskine: apartmenttherapy

  1. tela i vinil: polkadotchair
  2. tela i franela: happyintheinbetween
  3. tela i cartró: sevensistersinchrist

  1. pell, fil i agulla: thanksimadeitblog
  2. només per a professionals: highonglue

I per últim, la meva preferida. La idea la vaig trobar  a la web de Kireei, però el tutorial és de Purlbee.

Quan tingui una estoneta m’hi poso! ♥

4 responses »

    • Jajaja clar que sí! Lo important és la funda!😉
      Aquest finde intentaré fer la de feltre. Ja te conto!

  1. Jo ja sé que em repeteixo,…però ets una artista!
    Faré córrer les teves idees ja que la meva habilitat és nul.la!

    • Maria! un dia d’aquests em de quedar i ficar-nos mans a la massa! ja veuràs que bé ens ho passarem!

Deixa un comentari

