Sweet & Soft

Estàndard

Avui us vull ensenyar algun dels regalets handmade que vaig fer aquest Nadal, i que a més a més són perfectes per incloure’ls a la secció Cheap&Chic.

La  idea va sorgir  d’una de les moltes visites que faig a la merceria Brodats, prop de casa els meus pares, com que hi estic abonada, em deixen toooot el temps del món per mirar, remenar, fer proves i enredar! ara talla’m d’aquí, ara un trosset d’allà, a veure això que tal queda…🙂  així fins que se m’il·lumina!

I el resultat són aquestes peces d’aire delicat i romàntic que tant m’agrada!  Sweet & Soft, el nom els hi va genial, no creieu?

Collar Sweet&Soft

Agulla de pit Sweet&Soft

I aquest va ser el packaging:  paper de cel·lofana, whashi tape nadalenc comprat al Festivalet i una súper etiqueta amb detall de segell fet a mà. Us agrada?

Packaging Sweet&Soft

I vosaltres, us heu atrevit a regalar algun detallet fet per vosaltres?  Sou també amants de les merceries?

3 responses »

  1. Ja m´agradaria tenir aquestes mans i aquesta imaginació!
    Jo he de conformar-me amb PEUS,no som perfectes!😉

Deixa un comentari

