Segells fets a casa

Estàndard

Feia dies que li donava voltes en com podia estrenar el kit per fer segells que vaig comprar l’altre dia a Cromatismes, i de repent, pensant amb les postals i els regals de Nadal –sí, ja hi penso ;-)- vaig caure que no tenia el meu propi segell pel blog!

Així que, diumenge tarda m’hi vaig ficar: taula buidada, música bona, gúbies a punt i unes hores per endavant per treballar tranquila.

Si a més, hi afegim que és una tècnica súper fàcil de fer, sembla que no pot fallar res, no? Jejeje…doncs continueu llegint i veureu a que em refereixo! Error de novatilla!!

Hi ha molts tutorials, però sens dubte, el millor és el de Ishtar Olivera, una il·lustradora amb botiga pròpia a Etsy, que comparteix al seu blog, manualitats i tutorials tan fantàstics com aquest (amb anglès i castellà). Tota una gurú de l’estampació de segells, que a més a més organitza uns tallers fantàstics (al pròxim mi apunto!)

La idea del segell era fer una etiqueta per estampar als meus dissenys i em feia gràcia crear-lo jo mateixa per allò de fer-ho tot a lo handmade 🙂 i el resultat va ser aquest:

Ho haveu vist??!!😀, doncs ara imagineu quina cara se’m va quedar!!

Però com dels errors se’n aprèn, vaig recuperar-me ràpidament i vaig fer uns mini segells nadalencs que us ensenyaré més endavant.

Mentrestant, podeu provar a fer-los vosaltres mateixos amb aquestes mini plantilles bàsiques que us he preparat: Stamps Templates

Per cert! Per començar podeu fer els vostres segells amb una simple goma de borrar!

Espero que us agradi!

One response »

  1. Retroenllaç: Sweet & Soft « so chic handmade

Deixa un comentari

