Un dimanche au matin

Estàndard

Una imatge té el poder d’ evocar sentiments, records, sensacions, olors…

A mi aquesta m’aporta calma, benestar, romanticisme ..olor a tardor, a cafè recent fet, a coca casolana…Mmm!

I d’això es tracta, d’aprendre a fer COCA DE PASTANAGA I TARONJA!

És una recepta molt fàcil de fer i si la conserveu en un lloc fresc i sec us pot durar ben bé una setmana, això sí, depèn de lo gormands que sigueu o de la gent que s’apunti a esmorzar…

Preneu nota pel pròxim cap de setmana, segur que us ho agrairan!

2 responses »

  1. M’encanta! Això sí que és un bon esmorzar, fet amb mooolt de carinyo!
    Per cert, a veure si t’animes a escriure un post sobre decoració nadalenca a lo sochichandmade, idees per parar la taula per Nadal, alguna recepte estrella…etc. L’estem esperant amb candaletes🙂

    • Doncs la pròxima vegada et convido!!😉
      Així m’agrada, que em feu propostes! estic preparant uns especials Nadal que us encantaran! en breu els publicaré…

Deixa un comentari

